Terug

Geen levering - geen nieuwe levertermijn

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. P.

Naar: EMMA Matelas

15/12/2023

Beste, Ik bestelde op 12 oktober 2023 een bed met matras, hoofdkussens en matrasbeschermer bij Emma Matras. De levertermijn stond op 19 oktober - 26 oktober. Tot op heden mochten we enkel het hoofdkussen, de matrasbeschermer en matras ontvangen. Voor het bed zelf hebben we al meerdere keren geïnformeerd, maar krijgen enkel een compensatie als het geleverd is. Wat deze compensatie is, is niet geweten. Graag zouden we een terugbetaling willen van het bed zodat we elder een bed kunnen halen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform