Terug

geen levering geen klantendienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. B.

Naar: EMMA Matelas

18/09/2023

Beste, Ik bestelde 30/7/2023 online een topper matras bij Emma Matras. De levertermijn (4-11 augustus) werd overschreden. Via mail en telefoon kreeg ik te horen dat het pakket klaar lag, maar er problemen waren met transport. De matras zou ten laatste 3/9/23 geleverd worden. Deze datum werd ook overschreden. Sindsdien krijg ik zowel via mail als per telefoon geen gehoor meer. Het volledige bedrag (346euro) werd betaald en ik heb tot op heden niets ontvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform