Terug

Geen levering, geen contact, inmiddels 48 mailtjes verstuurd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Elektro Lommelen

06/08/2024

Beste familie Lommelen, Op 4 maart 2024 heb ik een bestelling geplaatst voor een inductieplaat en een oven. Hiervoor heb ik € 1443,00 aanbetaald. Omdat het product maar niet werd geleverd, er heel slecht contact te maken was waarbij steeds sprake was van uitstellen of alternatieven aanbieden heb ik op 07-06 de gehele bestelling geannuleerd. We zijn naar de winkel gereden, hebben daar een medewerker getroffen die ons doorverbonden heeft met Jason Lommelen. Geen aangenaam telefoontje maar wel de schriftelijke toezegging dat het bedrag min 10% zou worden teruggestort: Beste, Bij deze bevestigen wij dat we 10% van het bedrag zullen inhouden op uw vragen en het rest bedrag wordt terug gestort. Dit daar de online aankoop wegvalt conform het wettelijke daar u in de winkel/magazijn bent geweest voor opties te bespreken en te informeren. Kind Regards, Met vriendelijke groeten, Bien à vous, Daarop heb ik nog heel wat mailtjes gestuurd met het verzoek het bedrag over te maken. Geen enkele reactie meer gehad. Ik wil mijn geld terug en vooral van firma Lommelen af!

Berichten (1)

E. V.

Naar: Elektro Lommelen

19/09/2024

Gezien er van jullie kant geen reactie en geen (financiële) actie komt wil ik jullie erop wijzen dat ik verwacht dat jullie je aan jullie afspraak houden. Els van den Akker


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform