Beste familie Lommelen,
Op 4 maart 2024 heb ik een bestelling geplaatst voor een inductieplaat en een oven. Hiervoor heb ik € 1443,00 aanbetaald. Omdat het product maar niet werd geleverd, er heel slecht contact te maken was waarbij steeds sprake was van uitstellen of alternatieven aanbieden heb ik op 07-06 de gehele bestelling geannuleerd.
We zijn naar de winkel gereden, hebben daar een medewerker getroffen die ons doorverbonden heeft met Jason Lommelen. Geen aangenaam telefoontje maar wel de schriftelijke toezegging dat het bedrag min 10% zou worden teruggestort:
Beste,
Bij deze bevestigen wij dat we 10% van het bedrag zullen inhouden op uw vragen en het rest bedrag wordt terug gestort. Dit daar de online aankoop wegvalt conform het wettelijke daar u in de winkel/magazijn bent geweest voor opties te bespreken en te informeren.
Kind Regards,
Met vriendelijke groeten,
Bien à vous,
Daarop heb ik nog heel wat mailtjes gestuurd met het verzoek het bedrag over te maken. Geen enkele reactie meer gehad.
Ik wil mijn geld terug en vooral van firma Lommelen af!