Terug

Geen levering, geen communicatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. K.

Naar: EMMA Matelas

08/08/2023

Op 20 juli bestelde en betaalde ik met PayPal 2 Emma matrassen ter waarde van 1050, 80 euro, die ten laatste op 3 Aug 2023 geleverd zouden worden. Dit staat zo op bevestiging van bestelling #0009-AW8LER waarop ook de betaling via PayPal geconfirmeerd wordt op 20/07. Links werken niet en wanneer men een vraag indient, staat er ticket aangemaakt maar men ontvangt geen ticketnummer of antwoord. Ik vind dit zeer onrustwekkend. De Britse consumentendienst plaatste een warning/waarschuwing over dit fenomeen waarin staat dat Emma geen controle heeft. Waar zijn mijn matrassen, waar is mijn geld? Het gaat bij bij over 2 x Emma Premium Hybrid Mattress


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform