Terug

geen levering - geen communicatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

J. S.

Naar: bol.com

24/04/2025

Onderwerp: Dringend verzoek tot onmiddellijke terugbetaling - Bestelnummer: A000526PD1 Geachte heer/mevrouw, Ik bestelde en betaalde via uw platform een barbecue van circa €1261,- met bevestigde leverdatum op 23 april 2025. Het toestel werd echter niet geleverd, en ik kreeg hierover geen enkele communicatie. Bij controle via Track & Trace (PostNL-code: RV20250421P84190, postcode 1760) krijg ik enkel de melding: “pakket (nog) niet gevonden.” Een screenshot van deze melding is in bijlage gevoegd. Wat deze situatie bijzonder frustrerend maakt, is dat dit reeds de derde keer op rij is – binnen amper enkele dagen tijd – dat er ernstige onregelmatigheden zijn met leveringen van goederen die ik via Bol.com heb besteld én betaald. Het maakt daarbij voor mij weinig verschil of u daarbij optreedt als rechtstreekse verkoper dan wel als tussenpersoon: ik betaal via uw platform, en verwacht dan ook correcte levering of onmiddellijke terugbetaling zonder eindeloos gepalaver. Deze barbecue had ik bovendien dringend nodig. De herhaalde problemen maken dat mijn geduld stilaan op is. Ik word het moe om telkens opnieuw achter fouten aan te gaan die ik niet veroorzaak. Daarom vraag ik u formeel en met aandrang om: -De onmiddellijke terugbetaling van het volledige aankoopbedrag. -Een schriftelijke bevestiging van deze terugbetaling binnen drie werkdagen, uiterlijk op 28 april 2025. Ik begrijp dat Bol.com niet de rechtstreekse leverancier is, maar dat ontslaat u niet van uw verantwoordelijkheid als platform dat de transactie faciliteerde en het bedrag ontving. Als consument wens ik niet van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Met beleefde groet,

Berichten (1)

bol.com

Naar: J. S.

24/04/2025

Beste Johan, Bedankt voor je bericht. Erg jammer om te lezen dat de barbecue tot op heden niet is geleverd. We gaan de partner waarbij de bestelling is besteld, op de hoogte brengen. Zij zullen contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: donderdag 24 april 2025 07:30 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: geen levering - geen communicatie ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform