Terug

Geen levering + geen communicatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

20/08/2021

Beste, ik bestelde via Krëfel. Helaas wist ik niet dat de levering uitbesteed werd aan GLS.Dezelfde dag van bestelling belandde het pakket nog in hun depot te Puurs. Daarna werd de Track & Trace situatie een ware grap. Het pakket werd 's nachts naar depot Deinze gebracht om 's avonds terug naar depot Puurs te sturen. De volgende nacht werd het pakket opnieuw naar depot Deinze gebracht en op dit moment blijft het daar liggen. Op Track and Trace staat er dat het pakket onderweg is naar het leveringsdepot (opnieuw....!). Puurs here we come...Beloofde leveringsdatum is overschreden en over de vertraging of reden wordt niets gecommuniceerd. Ik stuurde reeds verschillende mails naar klantendienst want men is niet telefonisch bereikbaar. Geen reactie.Absurde situatie want depot Deinze is helemaal niet ver van locatie van levering (Gent/Oostakker). Moesten we kunnen, we zouden het zelf gaan ophalen.Zendingnummer 61258435636

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: F. V.

23/08/2021

BesteHet pakket werd inderdaad fout gesorteerd en is ten onrechte teruggestuurd geweest naar depot Puurs.Daarna is het pakket naar Deinze teruggekomen. Momenteel ligt het nog in depot Deinze want het pakket is te groot voor levering cubee.We nemen contact op met bestemmeling om te leveren in een afhaalpunt.Met vriendelijke groeten,Gebruiksvoorwaarden | Privacy SINGLEMESSAGE_END


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform