Terug

Geen levering + geen antwoord!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

08/07/2021

Beste, Ik bestelde een pakket bij Loavies. Al sinds 30/06 is het pakket in depot Tongeren. Er gebeurd niets mee. Als ik mail naar GLS krijg ik gewoon terug dat ze het pakket nog niet hebben. Terwijl dit in de mail staat : Additional informationDateTime CountryDepot Status29-06-202119:06 -- Consignee contacted/preadvice data 29-06-202123:17 NetherlandsZwolle The parcel was handed over to GLS. 30-06-202118:04 BelgiumTongeren Shipment locked/Grant deposit permission Wanneer krijg ik nu eens antwoord over wanneer ik mijn pakket ontvang???

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. V.

09/07/2021

Beste,Alvast onze excuses voor de vertraging. Ik heb deze ochtend contact opgenomen met het betrokken depot die ervoor gezorgd heeft dit pakje mee te geven aan de chauffeur vandaag. U kan de levering vandaag verwachten.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SA GLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform