Terug

Geen levering door plotse onvoorziene omstandigheden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. M.

Naar: bpost

31/10/2020

Beste, ik bestelde bij Coolblue een smartphone die een dag later geleverd zou worden. 's Morgens zag ik via track and trace dat het pakje 31/10 zou geleverd worden tussen 8 en 17u.Ik ben thuis gebleven omdat ik het pakje dringend nodig had. Om 12.53u verscheen ineens op de track and trace de volgende melding: Verwachte leveringsdatumGeschatte Leveringstijd: 2 november 10:15 - 14:00Je pakje kon niet geleverd worden door de postbode vandaag om 12:53. De levering was niet mogelijk door onvoorziene omstandigheden. Hij probeert je pakje de volgende werkdag opnieuw aan te bieden.De post komt de afspraak niet na en wil 3 dagen (!) later leveren dan Coolblue beloofd heeft. Uiteraard is de klantendienst van B-post niet beschikbaar op zaterdag dus kon ik enkel terecht bij Coolblue, die hier niets aan kunnen doen. Ik heb de bestelling bij Coolblue meteen laten annuleren en ik ga zelf naar de winkel om een ander product te kopen want dit is dringend. Maar ik vind niet dat B-post hier zomaar mee weg kan komen. Dit is schandalig, hoe druk het ook is. Als ze een afspraak hebben, dan moeten ze die nakomen. En anders moeten ze geen levering beloven van 1 dag later.

Berichten (1)

bpost

Naar: V. M.

02/11/2020

Beste klant,Uw pakje werd vandaag geleverd.Onze excuses voor de vertraging, de zending werd vanwege een menselijke fout gesorteerd op een verkeerde ronde.Met vriendelijke groeten,Philippe[THREAD ID:1-EFQ2MIV]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform