Terug

Geen levering door onvoorziene omstandigheden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. W.

Naar: bpost

07/11/2020

Beste, ik bestelde bij Fnac een electrische step die op woensdag 4 november geleverd zou worden. 's ochtends kreeg ik een email van de track and trace dat het pakje tussen 9:21 en 13:21 zou aankomen. Om 12:29 heb ik de busje van de postbode gezien maar hij was doorgereden zonder een pakje voor mij te hebben. Daarna verscheen er opeens op de track and trace de volgende melding: Je pakje kon niet geleverd worden door de postbode op 4 november om 12:29. De levering was niet mogelijk door onvoorziene omstandigheden. Hij probeert je pakje de volgende werkdag opnieuw aan te bieden. Vervolgens heb ik B-post gebeld en ze hebben mij verteld dat mijn pakje meegegaan is met de foute ronde en dat mijn pakje alsnog zou kunnen geleverd worden op donderdag 5 november. Deze heb ik ook kunnen zien op de track and trace want er stond dat mijn pakje op 5 november tussen 9:21 en 13:21 geleverd zou worden. Jammer genoeg is dit ook niet gebeurd dus ik heb treug gebeld en nogmaals was het mij verteld dat het pakje eerst opnieuw gesorteerd moeten worden en daar dus een vertraging kan oplopen. Ik heb een vermoede dat B-post mijn pakje heeft kwijt geraakt want sinds woensdag heb ik eigenlijk nooit een duidelijk antwoord gekregen over waar mijn pakje zich bevindt. De status van de track and trace staat sinds donderdag 5 november op Verwerking door bpost en meer informatie krijg ik niet. Het is ondertussen al 7 november en ik heb mijn pakje nog altijd niet. Ik heb Fnac ook gebeld maar ze willen eerst zeker van zijn dat het pakje inderdaad kwijt is, voor dat ze mij verder kunnen helpen. Ik zou graag hebben dat B-post hier een onderzoek kan starten want mijn pakje is niet goedkoop en zeker ook omdat de communicatie zo slecht was verlopen. Met corona begreep ik dat het wat drukker is maar op een simpele vraag over waar mijn pakje zich bevindt, vind ik toch wel dat B-post hier een antwoord op moet hebben. Ik kan een vertraging aan van een paar dagen maar dan moeten jullie mij toch wel kunnen zeggen dat mijn pakje nog heel is en dat die niet kwijt is of een of ander.

Berichten (2)

bpost

Naar: N. W.

09/11/2020

REF 1-31556434032Beste klant,We merken op dat u al een klacht heeft ingediend bij onze klantendienst.Daarom nodigen we u dan ook uit om contact op te nemen met deze laatste door uw referentie 1-31552483329 te vermelden om de voortgang van uw aanvraag te kennen.U kunt ze telefonisch bereiken op 02 278 51 26 (particulieren) of 02 201 11 11 (professionals).Met vriendelijke groeten,MarcbpostMuntcentrum, 1000 BrusselCentre Monnaie, 1000 Bruxelles ___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-EHWPERO]

N. W.

Naar: bpost

09/11/2020

Beste,Waarom is het toch zo moeilijk om een antwoord te krijgen of mijn pakje nu gepikt is of niet? Ik heb jullie klantendienst al meerdere malen gebeld en nergens krijg ik een antwoord op deze simpele vraag. Is het gepikt, geef dan toe dan kan ik al meteen voor terugbetaling gaan. Is het niet gepikt, laat me dan weten waar het is, ik kan zelfs langsgaan bij de post voor pick up als jullie dit gemakkelijker maken.GR,Nicole


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform