Terug

geen levering door faillissement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. H.

Naar: IXINA BELGIUM

17/05/2024

Ik had een keuken besteld en volledig betaald bij Ixina in Boortmeerbeek.Toen de voorziene ruimte klaar was voor plaatsing, heb ik de firma opgebeld om te komen plaatsen. Maar volgens diegene die mijn keuken kwam opmeten, was de ruimte 1 cm te klein. Toen ik de ruimte groter had gemaakt, was de firma beschermd tegen schuldeisers door een nakend faillissement. Toen besefte ik dat die man mij had voorgelogen toen hij kwam opmeten.Ik heb dus 6000 euro betaald en heb die keuken nooit ontvangen. not funny

Berichten (1)

IXINA BELGIUM

Naar: S. H.

21/05/2024

Geachte heer Hillaert,We bevestigen de goede ontvangst van uw email van 17/05 die onze beste aandacht heeft gekregen.Uw dossier heeft de referentie:CAS-15870-M9D5C8De klantendienst van uw winkel zal zijn uiterste best doen om zo snel mogelijk contact met u op te nemen.Cordialement, Met vriendelijke groeten, Kind regards, Mit freundlichen Grüßen,SvenjaService Clientèle/ KlantendienstCustomer ServiceKundendienstwww.ixina.be s:www.ixina.lu------------------- Message d'origine -------------------test-aankoop.beReçu Fri May 17 2024 21:11::54 GMT+0200 (Central European Summer Time)À: klantendienst ixina BE klantendienst@ixina.beSujet: Klacht - geen levering door faillissement - (CPTBE02018656-86)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform