Beste, ik bestelde op 02/05/2024 om 17.26 uur een laptop van Apple. Om dringend verder te kunnen werken, koos ik een model dat online beschikbaar was en binnen de 24 uren geleverd zou worden. Dit was essentieel in mijn keuze. Ik ontving na bestelling en betaling enkel een factuur. Gisterenmorgen, dd 06/05/2024 belde ik om 9:09 uur de klantendienst en de medewerker vertelde dat de laptop NIET centraal beschikbaar is maar vanuit een of andere winkel moet overkomen. De medewerker kon verder niets concreets zeggen, enkel dat ik de dag zelf een mail met track en trace zou ontvangen. Ik belde om 16.29 uur terug, kreeg iemand anders aan de lijn die me ook niets concreets kon/wou vertellen en me enkel kon zeggen dat ik morgen, vandaag dus, een mail met track en trace zou ontvangen. Dat is toch een totaal ongehoorde service! Ik signaleerde hiermee niet akkoord te gaan en klacht te willen indienen. Ook wou ik een mail ontvangen van mijn klacht en de medewerker beloofde me dit op mail te bevestigen na het gesprek. Ook dat is niet gebeurd.Merkwaardig feit: diezelfde laptop blijft op heden de website vermeld als online beschikbaar en bij bestelling voor 22 uur 's anderendaags geleverd. Indien ik op voorhand wist dat dit zo zou verlopen, had ik die laptop zeker niet gekocht!Wat wens ik te bereiken? 1) Een geleverde laptop: wanneer en hoe kom ik nu te weten of die laptop nu geleverd wordt? 2) Wat zal Mediamarkt ondernemen om deze misleidende verkoopstechnieken en gebrekkige communicatie te compenseren?Vriendelijke groetFilip Vervenne