1)Besteld bij zalando lounge2)Via bpost melding dat pakje geleverd was in automaat3)Bij afhalen pakje geen pakje in automaat4)Ik contacteer de klantendienst van B-post welke vriendelijk waren, deze hebben het pakje echter niet teruggevonden.5)Eerder had ik zalando al gecontacteerd om dit te melden. Je krijgt een formulier welke je moet invullen en waar in de eerste mail duidelijk staat dat je deze digitaal mag invullen en ondertekenen + ik vul deze digitaal in en onderteken deze dan ook via mijn id-kaart, welke rechtsgeldig zou moeten zijn.6)Nu blijven ze mij steeds dit document terug sturen. Deze handtekening is volgens hen niet geldig. Indien er iets mis is, nemen ze dit document niet in aanmerking. Je moet binnen de 14 dagen dit melden. Je ondertekent digitaal met je id...zoals je in alles inlogt met je id...je moet het dan maar eens met de hand ondertekenen wat ik via de computer nu heb gedaan. Ik vraag me af welk probleem ze als volgende gaan vinden. Dit is niet mijn fout dat mijn pakje niet geleverd werd, maar je zit als klant wel met de miserie en ze blijven altijd iets vinden om je toch niet toe te laten tot hun 'verzekeringsovereenkomst' met bpost... precies of iemand had liever niet gewoon het pakje ontvangen...