Terug

Geen levering aangeboden gekregen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. A.

Naar: GLS Belgium NV/SA

29/08/2023

Beste,Ik kreeg vandaag (29/8/2023) een mail met de melding dat mijn pakket via GLS zou worden aangeboden. Ik was heel de dag thuis (gezien ik thuis werk) maar heb geen pakket of koerier gezien/aan de deur gehad. Na een voorgaand probleem met de koerier (hij opende een pakketje wat voor de deur stond en wat hij niet had geleverd. Waarop hij de dag nadien bij het leveren van een ander pakket door ons werd aangesproken en in alle talen beweerde dat hij niks was komen leveren en niet in het andere pakket had gezeten. Wat wel op camera stond. Dus ontkennen was eigenlijk niet nodig.) Vermoedelijk wil deze koerier hier dus geen pakketten meer leveren of weigert hij dit. Waardoor mijn pakket dus nu terug wordt gestuurd naar het leveringsdepot. Ik ben hier niet mee gediend! Hierdoor kan ik mijn job morgen niet uitvoeren en verlies ik inkomsten! Dit is NIET oké!

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: C. A.

30/08/2023

Beste,Bedankt voor uw aanvraag.Ik heb dit even voor u nagekeken.Dit pakje werd gisteren niet aangeboden wegens gebrek aan tijd bij de chauffeur, deze heeft zijn ronde niet kunnen afwerken.Het pakje is vandaag opnieuw in levering.Ik neem alvast contact op met het betrokken depot om te vragen om dit pakje met prioriteit aan te bieden.Onze excuses voor het ongemak!Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

GLS Belgium NV/SA

Naar: C. A.

30/08/2023

Beste,Bedankt voor uw aanvraag.Ik heb dit even voor u nagekeken.Dit pakje werd gisteren niet aangeboden wegens gebrek aan tijd bij de chauffeur, deze heeft zijn ronde niet kunnen afwerken.Het pakje is vandaag opnieuw in levering.Ik neem alvast contact op met het betrokken depot om te vragen om dit pakje met prioriteit aan te bieden.Onze excuses voor het ongemak!Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform