Terug

Geen levering!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: Maisons du monde

05/07/2023

Beste, ik bestelde op 9 april 2023 een tuinzetel en een krukje. Nog steeds werd de levering niet uitgevoerd! Na meermaals (telefonisch en via mail) contact opgenomen te hebben met de vervoersmaatschappij als met maisons du monde, krijg ik telkens de belofte dat er contact opgenomen zal worden ivm de levering. We zijn 4 juli en nog geen levering! Allemaal loze beloften dus.... zou het niet eenvoudiger zijn om gewoon een creditnota op te maken en mijn centen terug te betalen? Ik word met een kluitje in het riet gestuurd, dit kan niet langer zo, we zijn juli, straks is de zomer voorbij en heb ik nog geen tuinzetel ontvangen! Er is ook al helemaal geen duidelijkheid waarom de levering op zich laat wachten of hoe lang het nog zal duren. Spijtige zaak en ik hoop dan ook op een snelle oplossing. Al meermaals besteld bij maisons du monde en altijd al heel vlot geleverd gekregen, we zijn zelfs heel tevreden over de meubelen van maisons du monde, wat jammer dat het nu zo fout loopt met de levering en communicatie. Alvast bedankt voor het vinden van een gepaste oplossing. Met vriendelijke groet, Els Decoster

Berichten (1)

E. D.

Naar: Maisons du monde

26/07/2023

Beste, 2 weken geleden stuurde ik een klacht, gelieve mijn klacht te behandelen en vooral op te lossen! Nog steeds geen levering en nog steeds geen terugbetaling! Bestelling van 9 april!Dit kan toch niet, ik laat het hier niet bij, ik blijf strijden om mijn centen terug te krijgen! Met vriendelijke groet,Els Decoster


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform