Beste,begin december bestelde ik een dure laptop bij coolblue.Coolblue heeft me die laptop nooit geleverd.Deze zou worden ter beschikking gesteld via een pakjesautomaat in mijn straat.Toen ik de automaat opende met mijn GSM was het vakje dat openging leeg. Ik heb onmiddellijk naar Bpost gebeld. Die hebben iemand gestuurd die enkele dagen later ook constateerde dat de laptop er niet lag. Dit lijkt me een probleem tussen Coolblue en Bpost.En ik verwachtte een snelle oplossing.Maar ik wordt ondertussen al een maand aan het lijntje gehouden. Een keer per week belde ik naar Coolblue. Ze beloofden al twee keer binnen een afgesproken termijn mij te antwoorden. Maar er volgt alleen stilte. Ik kreeg zelfs nog geen mail om te bevestigen dat de laptop kwijt is.Ik heb het gevoel als een crimineel behandeld te worden en vrees dat ik mijn geld kwijt ben. De cashback actie op het toestel verloopt ook einde december. Kunt u dit helpen oplossen, aub?