Sinds het Nieuwsblad veranderd is van bezorger hebben wij al minstens 45 dagen geen krant in de brievenbus gekregen.
Onze brievenbus hangt aan een paaltjes tegen de openbare weg, op 1,5 m hoogte. Onze naam en ons adres staan erop.
Ik heb het alle dagen gemeld en het algoritme belooft mij dat ze het zullen opnemen met de bezorger..
De klantenservice belooft dat ze het gaan onderzoeken en mij bellen maar 2x noppes.
Enkele weken geleden heb ik al eens klacht ingediend bij Testaankoop en plots was het de volgende dag in orde.
Het is een tijdje redelijk goed gegaan tot nu.
Sinds vorige week maandag heb ik 9 opeenvolgende dagen geen krant gekregen.
En mijn krantencheques zijn al lang op.
Ze beloven mij er nieuwe maar ik heb nog niks gezien.
Ik wil alle dagen een krant in mijn brievenbus en een schadevergoeding van 590 euro.
Uiteindelijk toch telefoon gekregen.
Helaas met een uitleg die dichtbij "onzin" komt.