Terug

Geen korting gekregen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

W. D.

Naar: Orange

10/07/2024

Eerste probleem : slechte communicatie 1. de chat wordt niet beantwoord 2. nergens op site van Orange staat een email adres om klacht te sturen Tweede probleem : Volgens bijgevoegd document is het duidelijk dat een klant met 2 abonnementen korting moet krijgen. Wij hebben 2 abonnementen Light en daarom weigert Orange ons de korting. Want we moeten eerst overschakelen naar duurder tarief. Maar dat staat niet op gevoegde screenshot.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform