Terug

geen korting gekregen zoals aangegeven was

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: LIDL BELGIUM

01/10/2021

Beste , ik heb verschillende artikels gekocht waar duidelijk bij vermeld was dat er een korting aan de kassa verrekend werd.dit stond ziwel aangegeven bij het artikel als in de lidl app.- koffie drink 2+1 gratis ( ik had 9 stuks)- kippenchipolatta - 35% ( ik had 2 stuks)- 2 dozen eieren voor 2,5€- ardeens gebraad - 30%geen enkele korting is er afgegaan hoewel mijn coupons geactiveerd waren in de app.als ik dit aan de kassierster meld zegt men mij dat het systeem dzn wel zal plat liggen en dat ze er niets kan aan doen

Berichten (3)

LIDL BELGIUM

Naar: A. S.

07/10/2021

DATA NOT AVAILABLE

A. S.

Naar: LIDL BELGIUM

07/10/2021

Geachte ,U kan mij contacteren via andy.s@telenet.be .mijn adres : park ter heide 9 , 3271 averbode.het origineel kasticket heb ik helaas niet meer , maar wel de digitale versie die automatisch naar mijn lidl plus app gestuurd wordt , deze vind U in bijlagen. mocht U nog vragen hebben mag U mij steeds contacteren. mvg, andy

LIDL BELGIUM

Naar: A. S.

11/10/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform