Beste Ik had een voedingsdoos bij Hello Fresh besteld die geleverd was op 10/10/2023.Er was een mogelijkheid ontstaan waarvan ik 2 recepten kon kiezen met een korting , waarvan 1 tot 10 euro gratis & de 2de tot 5 euro gratis.Dus had ik hier deze beide gebruikt waardoor ik 2 gratis extra recepten zou ontvangen.Dus met het automatisch betalen viel mij op dat het bedrag hoger lag dan het normaal zou moeten zijn.Met het contact opnemen van de service , hield ik dit aan dat ik een vermoeden had dat deze korting niet was toegepast op de huidige box.Ze hadden deze nagezien en er was inderdaad iets misgelopen.Nu vroeg ik wordt deze dan op de volgende doos -15,00 berekend of krijg ik een creditnota.Dit was helaas niet mogelijk , ik kreeg wel de optie om op de volgende doos nogmaals deze 2 opties aan de vinken wat niet de bedoeling is.Dit is indirecte oplichting , ik heb extra betaald voor recepten wat niet mijn bedoeling zou zijn .Ik heb deze lidmaatschap per direct afgesloten en ik hoop dat jullie mij nog kunnen helpen anders is dit een goede les van 15 euro dat ik niet meer bij Hello Fresh zal aansluiten .