Terug

Geen korting aangerekend

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Hello Fresh

11/10/2023

Beste Ik had een voedingsdoos bij Hello Fresh besteld die geleverd was op 10/10/2023.Er was een mogelijkheid ontstaan waarvan ik 2 recepten kon kiezen met een korting , waarvan 1 tot 10 euro gratis & de 2de tot 5 euro gratis.Dus had ik hier deze beide gebruikt waardoor ik 2 gratis extra recepten zou ontvangen.Dus met het automatisch betalen viel mij op dat het bedrag hoger lag dan het normaal zou moeten zijn.Met het contact opnemen van de service , hield ik dit aan dat ik een vermoeden had dat deze korting niet was toegepast op de huidige box.Ze hadden deze nagezien en er was inderdaad iets misgelopen.Nu vroeg ik wordt deze dan op de volgende doos -15,00 berekend of krijg ik een creditnota.Dit was helaas niet mogelijk , ik kreeg wel de optie om op de volgende doos nogmaals deze 2 opties aan de vinken wat niet de bedoeling is.Dit is indirecte oplichting , ik heb extra betaald voor recepten wat niet mijn bedoeling zou zijn .Ik heb deze lidmaatschap per direct afgesloten en ik hoop dat jullie mij nog kunnen helpen anders is dit een goede les van 15 euro dat ik niet meer bij Hello Fresh zal aansluiten .

Berichten (3)

Hello Fresh

Naar: K. V.

11/10/2023

Hello,Wat vervelend om te horen dat het mis is gegaan met de korting, excuseshiervoor! Ik kijk graag even mee waar het mis is gegaan zodat dit opgelostkan worden. je kan daarvoor contact opnemen via hellofresh.nl/contact-us.Groetjes, Bente van HelloFreshOn Wed, Oct 11, 2023 at 12:58'¯PM

K. V.

Naar: Hello Fresh

11/10/2023

Beste Als je mijn artikel volledig had gelezen dan zou je opmerken dat ik dat al gedaan had vooraleer ik via testaankoop hulp vroeg .Ik vroeg een creditnota of vermindering van de volgende besteldoos met een mindering van 15€.De optie -vermindering van volgende doos met 15€ zal niet meer van toepassing zijn.Ik vraag enkel 15€ creditnota terugbetaling .Niet mijn fout dat jullie systeem een fout maakt , daar hoef ik niet voor te betalen.Dus wat zal het zijn?Gelieve geen copy paste antwoorden te gebruiken , dankje.

Hello Fresh

Naar: K. V.

12/10/2023

Hello Kevin, bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat dit zo is gelopenen er nog geen goede oplossing is geboden. Ik heb helaas echt meer gegevensvan je nodig om in je account mee te kunnen kijken en de betaling in ordete maken. Ik wil je daarom alsnog weer vragen om viahellofresh.be/contact-us of via onze social media pagina's contact op tenemen. Hier kan ik dit in orde maken voor je!Groetjes,Amber van HelloFreshOn Wed, Oct 11, 2023 at 11:54'¯PM


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform