Terug

Geen koeling en geen verwarming

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Uitvoering van werken

Klacht

C. M.

Naar: Remeha

23/09/2025

Geachte mevrouw/heer, Op do 15 mei 2025 is er door uw onderneming een nieuwe circulatiepomp geplaatst (de vorige was een jaar eerder geplaatst). We merkten dezelfde avond dat de verwarming niet werkte op vrijdag 16 mei zijn 2 andere werknemers van jullie firma langs geweest om dit te 'herstellen'. Toen werkte de verwarming. Nadien hebben we gemerkt dat de koeling niet meer werkte. Meermaals was er telefonisch contact en 2 klachtenformulieren zijn verstuurd. We hebben tevens gevraagd naar gratis interventie. De volledige zomer heeft het koelingssysteem niet gewerkt. Deze morgen wil ik de verwarming aanleggen en dit lukt niet. Momenteel hebben we helemaal niets. We wonen hier inmiddels sinds maart 2023. Dit verwarmingssysteem was door de vorige eigenaar geïnstalleerd in 2022. Sinds we hier ingetrokken zijn hebben we reeds heel wat kosten gehad aan die verwarming. We willen enkel dat dit degelijk en vakkundig wordt aangepakt en dat we niet voortdurend extra kosten hebben. Echter, ik stel vast dat jullie interventies geen resultaat opleveren. Ik verzoek u alsnog onverwijld de veroorzaakte schade te willen herstellen of te laten herstellen op uw kosten. Zodanig dat we opnieuw verwarming en koeling hebben. Gelieve te willen reageren binnen de 4 dagen om afspraak te maken om dit praktisch uit te werken. Bij gebreke hieraan, zal ik verdere stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, C Mahieu


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform