Beste,Ik ben enige tijd klant bij Hey! Telecom.Door een diefstal van gsm werd de simkaart verloren uit deze gsm.Een nieuwe simkaart werd aangevraagd via de website en ontvangen maar deze kan niet geactiveerd worden, dit door een gebrekkige website en een technisch probleem bij Hey! Telecom (volgens de klantenservice -chat).Ondertussen is reeds een maand voorbij waarbij de betaling per domiciliering werd uitgevoerd, geen diensten konden gebruikt worden en de klantenservice niet kan helpen.Er werden twee dingen gevraagd aan de klantenservice nl.- terugbetaling van de periode waarbij we geen diensten konden gebruiken (wegens technische problemen bij Hey! en de website)- activering van de simkaart met het simkaartnr (via de chat aangezien de website niet werkt) De website werd ook reeds op meerdere apparaten uitgeprobeerd waarop de vaststelling kwam dat het probleem bij de website ligt.Via de klantenservice werd een eenmalige korting van 25 procent aangeboden, maar hiermee ben ik niet akkoord aangezien er geen mogelijkheid was voor ons om hun diensten te gebruiken. Daarom verwachten we minstens het volledige bedrag van die maand en komende periodes zonder dienstverlening.-