Terug

geen klantenservic

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

K. F.

Naar: Carrefour Belgium

30/09/2025

Hoepertingen 21 september 2025 Beste, Sedert 1996 ben ik al klant bij Carrefour Hyper te Hasselt. Maar deze week liep het mis. Vorig jaar had ik 2 batterijen gekocht van het merk Carrefour. De 1ste ging 1 jaar mee, de 2de batterij werkte helemaal niet. Dus koop ik andere batterijen. Mijn man neemt er uit het rek, maar eens thuisgekomen, blijken deze batterijen te dik te zijn. Dus we bergen ze netjes terug in de verpakking en gaan samen met het etiket naar de balie, om ze om terug te geven en de juiste te kopen. Maar aan de balie, belt men naar hogerhand, en die geven het bevel om de batterijen niet terug te betalen. Dit is niet comform jullie slogan ' niet tevreden, geld terug ". Ik ga bijna 30 jaar naar deze carrefour, ik merk dat kwaliteit, service , aanbod en niet te vergeten hygiëne sterk achteruit gaan. En nu weigert men mij batterijen terug te nemen die verkeerd zijn aangekocht. Zijn jullie liever klanten kwijt ? In bijlage de batterijen en het etiket. Misschien kunnen jullie het wel voor mij regelen ?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform