Terug

geen klant toch facturen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. L.

Naar: Telenet

02/08/2023

Beste telenet blijkbaar zijn jullie hardleers en hebben jullie geen respect voor mensen .Derde maal dat ik dit probleem aankaart steeds wordt gezegd dat het opgelost is,niet dus .Allereerst IK BEN GEEN KLANT BIJ JULLIE!!!!!! en toch sturen jullie steeds facturen en deze worden opgestuurd naar een bejaardenhuis waar mijn moeder ,die al een tijdje overleden is,verbleven heeft .Facturen worden opgestuurd naar Hof ter Burststraat 14/110 te Lebbeke op mijn naam .Ook mijn moeder had geen apart abonnement bij jullie want het rusthuis heeft een businespack bij jullie (maar waarschijnlijk niet lang meer mensen worden het beu) Nog even meegeven dat ik niet in een bejaardentehuis verblijf!!!!!!!!!LOS HET DEZE MAAL AUB OP !!!!!!!! De Leeuw Peter

Berichten (1)

Telenet

Naar: H. L.

03/08/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=KLvd%2BeO%2BcO2FODzrwL78km476PNFGTzpdk%2BEYy81i4tOYBOFWvK_Riqmgt%2B1KMhWYbYwFph2BRL8E5cEMdxFc4mbxLKKKL


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform