Terug

Geen klant meer

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Telenet

03/11/2024

Beste, ik schakelde in december 2022 over naar een andere provider. Ik blijf echter facturen van telenet ontvangen. Na telefonisch contact met de KD weet ik dat het over een WiFi Booster zou gaan. Ik heb al de telenet spullen toendertijd terug gestuurd, zoals het hoorde. Ook de booster die in mijn bezit was. Blijkt dat het om een booster gaat die de technieker van telenet meegenomen heeft omdat die stuk was. Om een lang verhaal kort te maken: ik heb niks meer van telenet en ik wil hier dus ook niet meer voor betalen. Na meermaals telefonisch contact met de belofte dat het in orde komt, veranderd er niks. Nu krijg ik plots een ingebrekestelling met het dreigement van inningskantoor. Ik wil hier na 2 jaar toch eindelijk eens vanaf. De zever heeft lang genoeg geduurd.

Berichten (1)

Telenet

Naar: D. D.

04/11/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-31202952 Beste mijnheer Vossen, Wij namen uw klacht in behandeling en komen snel bij u terug. Vriendelijke groeten, Alexandra Telenet customer relations© Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform