Terug

geen kado bij abo

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. H.

Naar: Testaankoop

05/09/2023

Beste, ik bestel een abo bij test-aankoop eerst en vooral omdat ik het wel interessant vind om de juiste producten te kunnen aankopen. Ten 2de deden jullie juist een actie dat je een robotstofzuiger en nog 2 andere zaken zou kunnen kiezen bij het abonnement. Ik ben net zelf aan men rug geopereerd heb al 1 robotstofzuiger superding. Reden te meer omdat ik nu niet meer mag stofzuigen door mijn rugoperatie. Dus wou er ook een voor boven. Abonnement betaald alles getekend domi van men rek gegaan jullie tijdschrift (heel boeiend) maar........ >Nu ik kado voor mijn abo wil kiezen moet ik mij weer aanmelden via een andere site Giftin en blijkt dat ik weer 48 euro moet bijbetalen?Sorry dit was niet duidelijk! zo'n robot kost maar 80 euroMaar doet er allemaal niet doet... tenzij jullie zelf Test Aankoop zijn en jullie zelf met zo'n zaken bezig zijn. Mijn vertrouwen is in 1 X weg. Ik dacht dat jullie een afzonderlijke instantie waren en die echt de waarheid vertelde over het verschil in producten en welk de beste koop was. Dit zonder mensen te lokken met onterechte gratis kado's en met afzonderlijke website's die niets meer met test-aankoop te maken hebben.Ben nog van de generatie die met Test-Aankoop is opgegroeid (ons bomma had dit) en wist ook altijd alles.Maar nu ben ik zwaar teleurgesteld.Voor de rest kan ik er niets meer over zeggenAlle firma's zijn ondertussen gewoon hetzelfde geworden winst en geld daar draait het op.De goede naam is toch al weg en voor niemand meer belangrijk blijkbaar want alles komt toch van china en website worden geregeld aan min>. tarieven. zo ook bij Test-aankoop.niks valt er eigenlijk nog te geloven!!!Zwaar teleurgesteld!

Berichten (2)

Testaankoop

Naar: R. H.

06/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

Testaankoop

Naar: R. H.

06/09/2023

Beste abonnee,Mevrouw Hertoghs,Als welkomstgeschenk ontving je een cadeaubon ter waarde van 80 punten, waarmee je op het platform van onze partner een geschenk kan kiezen.Die 80 punten worden 3 weken na de ontvangst van de 2Eur voor de proefperiode van 2 maanden geactiveerd.Bij nazicht van je inschrijving, stellen we vast dat je bank ons deze abonnementsbijdrage bevestigde op 31/08/2023.Je krijgt hierdoor binnenkort nog een mail met de bevestiging dat je punten geactiveerd zijn.Wij hopen je hiermee te hebben gea¯nformeerd.Twijfel niet om ons te contacteren als je nog vragen hebt over je inschrijving. Je kan onze abonnementendienst elke werkdag bereiken op het nummer 025423300. (Maandag tot en met donderdag van 9.00 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 17.00 uur, vrijdag tot 16.00 uur.)Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform