Dag Kristof,
Er is €48,00 in mindering gebracht.
Echter is dit een zeer spijtige zaak, dat we deze zaak zo gaan beëindigen. Als kleine garnaal en toch al meer dan 25 jaar klant, zonder enige klacht van wanbetaling of wat dan ook. Er doet zich één probleem voor en Telenet doet 4 dagen niks. Toen er verder op in de zijstraat nog een probleem ontstond, zijn ze ons probleem ook komen oplossen. We hebben hier 4 dagen niemand gezien, niemand gehoord en werden aan het lot overgelaten. Hierdoor hebben we dan ook alle vertrouwen in Telenet verloren. Als de compensaties op zo'n manier worden berekend, dan stel ik me toch de vraag "Wat als ik 5 dagen te laat zou betalen, vragen jullie dan ook maar een administratieve kost van €48,00?"
Mijn inschatting is meer gebaseerd op de geleden schade(niet kunnen uitvoeren van thuiswerk/hobbies/ontspanning/IoT/...), tijdsduur en de verschillende services die niet voorhanden waren, administrieve kost enz ... .