Terug

Geen kabeldistributie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

N. B.

Naar: Telenet

18/02/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik ben de houder van het contract voor telefoon vaste lijn 011 766371 / internetlijn ONE for 2 / toegang digitale tv (televisieabonnement )met 267726262. Sinds 14/02/2025 was er een probleem waardoor ik geen gebruik meer kan maken van uw diensten: met name onderbreking van de datakabel. Ik heb het probleem al gemeld op 14/02/2025 via telefoon zonder enig positief resultaat. Ik verzoek om de definitieve oplossing van het probleem en de levering van de dienst op een niveau dat in overeenstemming is met de contractuele normen. Ik verzoek ook om erkenning van een schadevergoeding van [€600] te betalen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet Nico Biesmans

Berichten (3)

Telenet

Naar: N. B.

24/02/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: Temp-765153741 Beste, Hierbij brengen wij u op de hoogte dat de vraag van mijnheer Biesmans beantwoord werd. Met vriendelijke groeten, Kristof Telenet Customer Relations © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden

N. B.

Naar: Telenet

13/03/2025

Dag Kristof, Er is €48,00 in mindering gebracht. Echter is dit een zeer spijtige zaak, dat we deze zaak zo gaan beëindigen. Als kleine garnaal en toch al meer dan 25 jaar klant, zonder enige klacht van wanbetaling of wat dan ook. Er doet zich één probleem voor en Telenet doet 4 dagen niks. Toen er verder op in de zijstraat nog een probleem ontstond, zijn ze ons probleem ook komen oplossen. We hebben hier 4 dagen niemand gezien, niemand gehoord en werden aan het lot overgelaten. Hierdoor hebben we dan ook alle vertrouwen in Telenet verloren. Als de compensaties op zo'n manier worden berekend, dan stel ik me toch de vraag "Wat als ik 5 dagen te laat zou betalen, vragen jullie dan ook maar een administratieve kost van €48,00?" Mijn inschatting is meer gebaseerd op de geleden schade(niet kunnen uitvoeren van thuiswerk/hobbies/ontspanning/IoT/...), tijdsduur en de verschillende services die niet voorhanden waren, administrieve kost enz ... .

Telenet

Naar: N. B.

18/03/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-35608111 Beste, Hierbij brengen wij u op de hoogte dat de vraag van mijnheer Biesmans beantwoord werd. Met vriendelijke groeten, Kristof Telenet Customer Relations © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform