Terug

Geen kabelaansluiting

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: Telenet

03/11/2023

Beste,Wij hebben enkele weken al een aanvraag gedaan voor kabelaansluiting in ons nieuwe huis.Maar iemand heeft er ingestoken dat het om een complexe kabelaanlsluiting gaat. Wat niet zo is! En daardoor kunnen we nu geen afspraak krijgen voor eenvoudige kabelaansluiting. Wij verhuizen morgen en hebben dus geen internet voor ons 2 schoolgaande kinderen!!

Berichten (2)

Telenet

Naar: R. D.

03/11/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=HvLCKOxz9ouDItvfohSLyyDpTEz%2BqGOLc8t6aj9uOuOOUc3S6XIeNQMB4DVUSl0sWtsLgkha3DnG%2BTOTrGRJqmgG5KLHHI

R. D.

Naar: Telenet

03/11/2023

Dit is onleesbaar voor mij?Ik kan de link zelfs niet openen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform