Terug

Geen jaarlijkse eindafrekening voor elektriciteit

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: FLUVIUS

06/02/2023

Beste,We hebben sinds 1 november 2021 een vast contract bij ENECO voor gas en elektriciteit. Voor onze elektriciteit hebben we een digitale meter geplaatst gekregen.Er zijn problemen met doorgeven van EAN meterstanden (bevestigd door medewerker Fluvius). De medewerker van FLUVIUS meldde dat er aan dit probleem gewerkt wordt, maar kon ons geen termijn van oplossing geven.Tot op heden geen jaarlijkse eindafrekening gehad voor elektriciteit.De zonnepanelen zijn correct doorgegeven aan Fluvius, doch Eneco is niet op de hoogte.We hebben al tweemaal telefonisch contact gehad met Fluvius om op mail bevestiging te krijgen van hun probleem, tot op heden geen reactie.Concrete vraag: wanneer eindafrekening, wanneer verrekening opbrengst zonnepanelen ??

Berichten (5)

FLUVIUS

Naar: C. V.

07/02/2023

Beste,Zou u ons uw adres of EAN code kunnen bezorgen, zodat wij de klacht kunnen registreren en behandelen?Alvast bedankt!Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

C. V.

Naar: FLUVIUS

26/02/2023

Beste,Naam netgebruiker Elek: Jan Van RyckeghemNaam netgebruiker Gas: Jan Van RyckeghemStraat + nummer: SCHRANSSTRAAT 120 1Postcode + gemeente: 2530 BOECHOUTEAN E: 541449500000125091EAN G: 541449500000125107Deze gegevens hebben wij reeds verschillende malen doorgegeven.Hopelijk spoedig een oplossing.Vriendelijke groetenJan Van Ryckeghem & Corry Van Hoorick

FLUVIUS

Naar: C. V.

06/03/2023

Beste,Bij nazicht van je dossier zie ik dat je reeds op 24/02/2023 een schrijven van onze diensten hebt mogen ontvangen omtrent dit probleem.Je dossier is ook nog steeds in behandeling bij onze diensten.Er is een probleem met de uitwisseling van de gegevens van je EAN naar de leverancier toe.De betrokken diensten zijn er mee bezig om dit probleem op te lossen en zullen zodra het opgelost is u hiervan in kennis stellen.We begrijpen best dat dit de nodige problemen met zich meebrengt voor u als klant, en we wensen ons dan ook te excuseren voor de problematiek dat dit met zich meebrengt.Met vriendelijke groeten,Luc BoensDirectie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Melle81/7542Luc.Boens@fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

C. V.

Naar: FLUVIUS

04/04/2023

Bericht van klantendienst Eneco Jaarafrekening elektriciteit:U bent klant bij ons sinds 01-11-21, maar u hebt nog steeds geen afrekening mogen ontvangen voor de elektriciteit. Ik heb in ons systeem gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat wij sinds 01-11-21 geen meterstanden van de elektriciteit hebben doorgekregen van uw netbeheerder (Fluvius). Ook hebben zij uw zonnepanelen nog niet doorgegeven aan ons. Het is belangrijk dat wij deze informatie wel doorkrijgen van Fluvius, zodat wij voor u de afrekening kunnen opmaken en de injectie door de zonnepanelen kunnen verrekenen. U kunt Fluvius hierover contacteren per mail of telefonisch op het volgende nummer: 078 35 35 34. Iedereen is op de hoogte, hoe kan het dat dit probleem niet kan opgelost worden.Wachtende op een oplossing.Vriendelijke groetenJan Van Ryckeghem & Corry Van Hoorick

FLUVIUS

Naar: C. V.

20/04/2023

BesteOm deze klacht te kunnen behandelen , hebben we wat meer info nodig.Kan u ons meedelen over welk adres en EAN nummer dit gaat ?Klantnummer is niet gekend bij Fluvius.Vriendelijke groetenElly Aerts s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform