Beste,Mijn meteropname van gas en elektriciteit bij Eneco vindt steeds plaats op datum van 30 juni. Op 27 juli 2023 ontving ik dan ook de jaarafrekening. Tot mijn verbazing betreft het hier enkel de afrekening voor het aardgasverbruik en niet van het elektriciteitsverbruik. Na diverse telefonische contacten alsook via e-mail mocht ik deze na 4 maanden nog steeds niet ontvangen. Er wordt mij door medewerkers gezegd dat de meterstand door jullie wel correct werd ontvangen, maar dat om een schijnbaar onverklaarbare reden geen eindfactuur wordt opgemaakt. Hierdoor kan ik mijn energieverbruik niet meer opvolgen, meterstanden kunnen niet ingegeven worden en voorschotfacturen niet aangepast. Ook door uw medewerkers kunnen de voorschotbedragen niet worden aangepast, blijkt uit meerdere telefonische contacten. In deze onzekere tijden van energieprijzen die alle kanten uit kunnen gaan, lijkt me dit toch op zijn zachtst gezegd geen ideale situatie. Het hele verhaal begint zeer frustrerend te worden, temeer daar er bij telefonisch contact steeds holle en loze beloften worden gedaan. Ik wens dan ook zo snel mogelijk een jaarfactuur te ontvangen, hetgeen mij niet meer dan correct lijkt. Met vriendelijke, doch zeer ontevreden groet.Kelly Van den Wildenberg