Beste, Ik bestelde via ons bedrijf een iphone met een abonnement. Ik word aan het lijntje gehouden. Bij betaling stond er bij 'binnen 2 dagen geleverd', ik heb voorderest niks meer gehoord. Ik belde donderdag en eerst zei ze aan de telefoon dat dit nog kredietwaardigheid gecheckt moest worden, en na 2 minuten doorvragen zei ze ineens, 'uw bestelling zal morgen om 12 u afgehaald kunnen worden'. Vrijdag nog steeds niks gehoord. Ik doe een chat open van proximus, stel mijn vraag, moet eerst al mijn info geven, had ik gedaan, communicatie werd ineens verbroken, onbekende reden, daarna werd de chat overgenomen door iemand anders door iemand waar ik absoluut geen duidelijke antwoorden van kreeg en nog eens super onbeleefd was ook. 'dan had u maar naar de winkel moeten gaan, dan had u het toestel direct' kon niet aangeven hoe lang het nog zou duren want ik heb 20 x op hetzelfde gesprek begrepen dat het nog 'in behandeling' stond, als ik vroeg wat dat betekende zei hij 'in behandeling he'. Ik heb hierdoor een week zonder werkende telefoon gezeten! Ik heb deze dinsdag al besteld en het staat nog steeds 'in behandeling'. Nergens stond er dat ik zo lang moest wachten, er stond 2 dagen! Ik wil mijn abonnement stopzetten en ik hoef die telefoon niet meer. Maar aan de telefoon zeiden ze zaterdag ineens ook weer dat dat niet meer ging omdat het bij bpost zat, wat ook niet mogelijk is want wij hebben de app van bpost en het pakket is bij hun nog niet eens aangemeld. Alles annuleren dus! Ik zal nooit meer iets bij proximus kopen.