Terug

Geen iphone opgestuurd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: Proximus

06/08/2023

Beste, Ik bestelde via ons bedrijf een iphone met een abonnement. Ik word aan het lijntje gehouden. Bij betaling stond er bij 'binnen 2 dagen geleverd', ik heb voorderest niks meer gehoord. Ik belde donderdag en eerst zei ze aan de telefoon dat dit nog kredietwaardigheid gecheckt moest worden, en na 2 minuten doorvragen zei ze ineens, 'uw bestelling zal morgen om 12 u afgehaald kunnen worden'. Vrijdag nog steeds niks gehoord. Ik doe een chat open van proximus, stel mijn vraag, moet eerst al mijn info geven, had ik gedaan, communicatie werd ineens verbroken, onbekende reden, daarna werd de chat overgenomen door iemand anders door iemand waar ik absoluut geen duidelijke antwoorden van kreeg en nog eens super onbeleefd was ook. 'dan had u maar naar de winkel moeten gaan, dan had u het toestel direct' kon niet aangeven hoe lang het nog zou duren want ik heb 20 x op hetzelfde gesprek begrepen dat het nog 'in behandeling' stond, als ik vroeg wat dat betekende zei hij 'in behandeling he'. Ik heb hierdoor een week zonder werkende telefoon gezeten! Ik heb deze dinsdag al besteld en het staat nog steeds 'in behandeling'. Nergens stond er dat ik zo lang moest wachten, er stond 2 dagen! Ik wil mijn abonnement stopzetten en ik hoef die telefoon niet meer. Maar aan de telefoon zeiden ze zaterdag ineens ook weer dat dat niet meer ging omdat het bij bpost zat, wat ook niet mogelijk is want wij hebben de app van bpost en het pakket is bij hun nog niet eens aangemeld. Alles annuleren dus! Ik zal nooit meer iets bij proximus kopen.

Berichten (5)

J. S.

Naar: Proximus

09/08/2023

Ze belden ons om het verhaal opnieuw te vertellen, ondertussen 3 x in wacht gezet om het na te kijken, waarom dat nodig is, weet ook niemand. Ze zei oke ik heb het geannuleerd, worst case senario, als de telefoon opgestuurd word, weigeren aan de deur, terwijl ik ook al 3 x heb gezegd dat dat niet gaat aangezien dit naar een Parcel shop gaat, oke dan moesten we deze laten liggen daar 2 weken en dan word die teruggestuurd. Dus ik moet nog minstens een maand wachten op m’n geld? Dit is echt gewoon ongelooflijk.. nooit of te nimmer zal ik nog bij proximus aankloppen voor iets. Schandalig. Zaterdag werd gezegd dat het vrijdag opgestuurd was, terwijl ze vrijdag zeiden dat het nog in behandeling stond. Snap niet dat jullie het hoofd nog boven water kunnen houden als bedrijf met zulke praktijken. Ongelooflijk. Wij willen asap ons geld terug, maar zoals de 100 ste keer zullen we toch wel weer te horen krijgen: sorry dat gaat niet. Maar geld innen en niks opsturen gaat wel.. schande

J. S.

Naar: Proximus

09/08/2023

Ze belden ons om het verhaal opnieuw te vertellen, ondertussen 3 x in wacht gezet om het na te kijken, waarom dat nodig is, weet ook niemand. Ze zei oke ik heb het geannuleerd, worst case senario, als de telefoon opgestuurd word, weigeren aan de deur, terwijl ik ook al 3 x heb gezegd dat dat niet gaat aangezien dit naar een Parcel shop gaat, oke dan moesten we deze laten liggen daar 2 weken en dan word die teruggestuurd. Dus ik moet nog minstens een maand wachten op m’n geld? Dit is echt gewoon ongelooflijk.. nooit of te nimmer zal ik nog bij proximus aankloppen voor iets. Schandalig. Zaterdag werd gezegd dat het vrijdag opgestuurd was, terwijl ze vrijdag zeiden dat het nog in behandeling stond. Snap niet dat jullie het hoofd nog boven water kunnen houden als bedrijf met zulke praktijken. Ongelooflijk. Wij willen asap ons geld terug, maar zoals de 100 ste keer zullen we toch wel weer te horen krijgen: sorry dat gaat niet. Maar geld innen en niks opsturen gaat wel.. schande

J. S.

Naar: Proximus

19/08/2023

Nog steeds geen geld terug.. telefoon ligt er nog steeds.

J. S.

Naar: Proximus

19/08/2023

Nog steeds geen geld terug.. telefoon ligt er nog steeds.

Proximus

Naar: J. S.

14/09/2023

Dag mevrouw, mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens een telefonisch contact met de klant.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,MartineHet Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-19-12.58.38.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001257130]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001257130]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform