Terug

Geen inzicht in laadtransacties via 50five

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. G.

Naar: Numobi 50Five Group

27/10/2025

Beste, sinds de overstap op 9 juli 2025 van shell recharge solutions naar 50five heb ik geen inzicht meer in de laadtransacties via mijn laadpaal. De laadtransacties voor mijn firmawagen worden rechtstreeks doorgestuurd naar mijn werkgever en worden dus vergoed. In de laadtransacties voor de firmawagen van mijn vrouw heb ik echter geen inzicht meer sinds de overstap naar 50five en deze kunnen dus niet gedeclareerd worden aan de haar werkgever. Ik heb voor dit issue op 11 augustus een ticket (ticket nr. 98903) opgestart bij 50five maar hierop krijg ik geen reactie. Ik heb 50five ook al meermaals trachten te contacteren maar ook zonder succes. Door dit issue kan de firmawagen van mijn vrouw op dit moment niet meer thuis opgeladen worden waardoor ik de energie van mijn zonnepanelen niet optimaal kan benutten. Alvast bedankt voor de ondersteuning. mvg Bart Geudens


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform