Terug

Geen interventie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. L.

Naar: VIESSMANN-BELGIUM

06/12/2023

Mijn verwarming van Viessmann wordt jaarlijks nagekeken door de firma Geuvers ( Heverlee ) maar in november was er een probleem : vier dagen na de jaarlijkse nazicht viel mijn verwarming in panne .Die kon niet hersteld worden door Geuvers die contact nam met Viessmann . Die heeft mij op23/11 een SMS-berichtgestuurd met uw aanvraag voor interventie is aangemaakt onder nr 000201565954 .....onze planningdienst zal u zodra het mogelijk is contacteren om een afspraak vast te leggen .Ik heb dan geprobeerd contact te nemen met Viessmann viatelefoon of mail om de herstelling te bespoedigen...tevergeefs. Ik heb een huis zonder verwarming sinds14 dagenen weet echt niet wat ik moet doen om de interventie te bespoedigen . Wat ik vraag is zo snel mogelijk mijn verwarming te herstellen want met 85 jaar kan ik echt niet leven in een koud huis .

Berichten (2)

VIESSMANN-BELGIUM

Naar: F. L.

06/12/2023

Dank voor uw bericht. We gaan er snel mee aan de slag.Merci pour votre message. Nous le prenons en compte rapidement.Met vriendelijke groeten.Bien cordialement.Viessmann Belgium-- Met vriendelijke groeten, Bien à vous,Viessmann Consumer Care CenterViessmann BelgiumMaatschappelijke zetelSiège social: Viessmann Belgium bv-srlHermesstraat 14, B-1930 ZAVENTEM, RPR/RPM: BrusselBruxellesBTW/TVA: BE0402.475.962, Reg.-nr./n° de reg.: 402.475.962-09/25/02ING: BE73 3500 0741 4660 Tel.: +32 2 712 06 66 -- Email:  info@viessmann.be

VIESSMANN-BELGIUM

Naar: F. L.

26/12/2023

Hallo,We bevestigen de ontvangst van uw e-mail van 06/12.We willen echter een paar punten verduidelijken,We ontvingen het serviceverzoek op donderdag 23/11.We hebben op 24.11.2023 16:05:52 CET contact opgenomen met de klant en een voicemail ingesproken.We hebben de terugkeer van de klant niet kunnen traceren.We namen opnieuw contact op op 07/12 en de afspraak werd vastgelegd voor 19/12.De herstelling werd uitgevoerd en de installateur werd op de hoogte gebracht van de aandachtspunten in verband met de aankomst van stookolie.We hopen dat deze interventie een oplossing op lange termijn biedt.We hopen dat dit de situatie verduidelijkt en wensen jullie het allerbeste voor 2024.Vriendelijke groeten - Sincères salutationsSerge NyssenViessmann Belgium bvba/sprlHead of Technicla department.B 4841 Welkenraedtphone: +32 87 353439fax: +32 27129902e-mail: @viessmann.beweb: www.viessmann.com---------- Forwarded message --------- Viessmann BelgiumMaatschappelijke zetelSiège social: Viessmann Belgium bv-srlHermesstraat 14, B-1930 ZAVENTEM, RPR/RPM: BrusselBruxellesBTW/TVA: BE0402.475.962, Reg.-nr./n° de reg.: 402.475.962-09/25/02ING: BE73 3500 0741 4660 Tel.: +32 2 712 06 66 -- Email: info@viessmann.beref:!00D580HYrR.!5001i01HfElO:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform