Beste,Sinds oktober ben ik klant bij Orange, en heb ik het volgende abonnement:Orange Home Flybox 150 GB, voor 20€ per maand.Sinds vorige week zaterdag maakt mijn flybox geen verbinding meer met het internet, waardoor ik dus geen toegang heb tot het internet, geen tv kan kijken, geen radio kan luisteren,…Daarnaast kan ik ook niet thuis werken, nochtans is dit van de overheid uit verplicht. Orange zorgt er dus voor dat ik de wet niet kan naleven.Het ergste van al vind ik nog dat ik geen ZOOM-meetings meer kan doen met de familie, wat in deze tijden van Corona de enige manier is om mekaar nog eens te kunnen zien.Ik heb al verschillende keren contact opgenomen met Orange, sinds de storing elke dag, soms meerdere malen per dag. Vaak zijn ze niet bereikbaar, maar tot nu toe ben ik toch al 3 of 4 keer binnen geraakt, en telkens krijg ik hetzelfde te horen:- Eerst proberen ze de flybox te resetten. Dit heeft nog nooit enig effect gehad.- Vervolgens zeggen ze het probleem door te geven aan hun technische dienst, die me dan binnen de 24u zal contacteren.We zijn ondertussen 6 dagen verder (3 dagen sinds de laatste keer dat ik iemand van Orange aan de lijn had), en er heeft me nog steeds niemand gecontacteerd. Ondertussen blijk ik maar zonder internetverbinding zitten.Ik heb ook al contact opgenomen via facebook, waar ze ook pas na 3 dagen op hebben gereageerd. Toen werd er gevraagd naar mijn klantnummer. Ik heb dit doorgegeven, en sindsdien is er ook daar volledige radiostilte.Ze slagen er dus niet alleen in het probleem op te lossen, ze zijn er zelfs helemaal niet mee bezig. Ondertussen lopen wel mijn facturen door, en betaal ik dus voor iets dat ik niet krijg.