Geachte mevrouw/heer,
Ik ben klant bij uw onderneming met referentie [.3332278-37..........].
Op [13/08/2024] werden mijn diensten [internet] onderbroken gedurende [8].
Dit heeft geleid tot [geen internetverbinding met de decoder incl. geen telewerkt G kun doen over de volledige dag.
2 maal gebeld naar klantendienst karig met feedback en als ik vroeg om schadevergoeding kreeg ik resoluut het antwoord geen compensatie voor dit schadegeval. Schademelding nr. C240813_7987517 op datum van 13/08/2024 gebreken strekken zich uit over een gebied van 4 straten die geen internet hebben namelijk jozef van Poppestr. Ruggeveldlaan, Ertbruggeln,konings arendln. TELENET voor de eerste maal om 10:50u gebeld na eerst onderzoek zelf bij de aansluitingen bij mij thuis. Dossiernummer. S-28730610.
Ik verzoek om een schadeclaim van 1 volledige dag geen gebruik kunnen genieten van hun service (geen internet)]
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de [X tijd] de betrokken diensten opnieuw te herstellen. Ik verzoek tevens een schadevergoeding van
[1 volledige dag.] euro, overeenkomstig met de algemene voorwaarden en de geldende regelgeving.
Met vriendelijke groet,