BesteMijn partner, Joeri Devos, en ik hebben sedert gisterenavond geen internettoegang meer. Wij namen vanmorgen om 08:00 telefonisch contact op met jullie klantendienst. Er zou een probleem zijn met onze modem - dit probleem kon telefonisch niet verholpen worden waardoor er een technicus moet langs komen. Tot onze absolute verbazing kregen wij te horen dat die technicus ten vroegste vanaf woensdag 01.03.2023 beschikbaar is en bovendien enkel kan langs komen tijdens de kantooruren. Ik word dus geacht verlof te nemen - volgens jullie medewerkster is dit 'geheel normaal'. Ik werk, zoals ook telefonisch meegedeeld aan jullie medewerkster, thuis en heb hiervoor internettoegang nodig. Ik begrijp niet dat jullie de hoogdringendheid hiervan niet inzien. Ik kreeg alleen te horen dat ik op een wachtlijst zou terecht komen waardoor er eventueel toch eerder een technicus zou kunnen langs komen. Ik kon mij intussen, op zo'n korte tijd, voldoende organiseren om vandaag, morgen en overmorgen op kantoor te werken maar vrijdag kan ik niet op kantoor terecht en moet ik thuis kunnen werken. Er moet dus een technicus langs komen voor vrijdag. Na de kantooruren aangezien ik op kantoor moet zijn om te werken!Vriendelijke groetenAnne Despodt & Joeri Devos