DOSSIER C251115_8191617
Sinds vorige zaterdag hebben wij, samen met de buren verder in de straat, geen internet meer. Dit is het gevolg van een verkeersongeval met vluchtmisdrijf waarbij de Telenet-paal volledig werd afgereden en de kabels nu blootliggen. Verschillende bewoners hebben dit zaterdagochtend om 09u00 meteen gemeld aan jullie diensten.
Intussen zijn we dinsdagavond en er is nog steeds geen herstelling gebeurd. We kregen al tientallen verschillende verklaringen te horen: dossiers die niet zouden bestaan, meldingen die vergeten zijn, informatie die zou zijn doorgegeven maar niet werd opgevolgd… Kortom: een totaal gebrek aan coördinatie. Dit is ongehoord en uiterst frustrerend.
We eisen daarom een passende schadevergoeding. We beschikken momenteel over geen domotica, geen werking van onze zonnepanelen, en alle apps die ons verbruik aansturen via wifi functioneren niet. Thuiswerken verloopt noodgedwongen via 4G, wat extra kosten, trage verbindingen en bijkomende problemen veroorzaakt.
Wij verwachten dan ook uiterlijk morgen een concrete oplossing, vóór we genoodzaakt zijn dit verder te laten behandelen via juridische stappen en mediakanalen.