Terug

geen internet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

S. V.

Naar: Telenet

18/11/2025

DOSSIER C251115_8191617 Sinds vorige zaterdag hebben wij, samen met de buren verder in de straat, geen internet meer. Dit is het gevolg van een verkeersongeval met vluchtmisdrijf waarbij de Telenet-paal volledig werd afgereden en de kabels nu blootliggen. Verschillende bewoners hebben dit zaterdagochtend om 09u00 meteen gemeld aan jullie diensten. Intussen zijn we dinsdagavond en er is nog steeds geen herstelling gebeurd. We kregen al tientallen verschillende verklaringen te horen: dossiers die niet zouden bestaan, meldingen die vergeten zijn, informatie die zou zijn doorgegeven maar niet werd opgevolgd… Kortom: een totaal gebrek aan coördinatie. Dit is ongehoord en uiterst frustrerend. We eisen daarom een passende schadevergoeding. We beschikken momenteel over geen domotica, geen werking van onze zonnepanelen, en alle apps die ons verbruik aansturen via wifi functioneren niet. Thuiswerken verloopt noodgedwongen via 4G, wat extra kosten, trage verbindingen en bijkomende problemen veroorzaakt. Wij verwachten dan ook uiterlijk morgen een concrete oplossing, vóór we genoodzaakt zijn dit verder te laten behandelen via juridische stappen en mediakanalen.

Berichten (2)

Telenet

Naar: S. V.

19/11/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-43136421 Beste Meneer Verdeyen, Wij bevestigen de ontvangst van uw klacht via het Testaankoop-leden platform. Uw klacht wordt bij Telenet intern verder opgevolgd. Alle verdere communicatie zal ook rechtstreeks via Telenet verlopen. Mvg, Telenet Customer Mediation © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden

S. V.

Naar: Telenet

20/11/2025

CaseId: S-43136421 Beste, welke communicatie? Jullie zijn niet in staat om ons te kunnen melden wanneer de herstelling zal plaatsvinden. Dit sinds zaterdag 15/11 09h00. Het gaat niet alleen over mijn aansluiting, meerdere klanten zijn betrokken in de straat! Elke dag is er wel een andere uitleg en herplaatsen jullie de datum interventie. Zou u daar mee kunnen leven? Welke schadevergoeding staat hier tegenover? Dus vandaag interventie uitvoeren aub alvorens meerdere klanten die geimpacteerd zijn in t straat juridische stappen moeten ondernemen. Sven Verdeyen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform