Beste, sinds begin maart (na werken in onze straat) ondervonden wij internetproblemen. Het internet was enorm onderbroken (2min wel, 5min niet, 3min wel, 4 min niet...). Na een tijdje af te wachten of dit vanzelf herstelde namen wij contact op 14/03/2024 om het probleem te melden. Er zou binnen 4 werkdagen een technische interventie plaatsvinden. Er kwam niemand. Op 22/03 nam ik opnieuw contact op. (Ons zoontje was intussen opgenomen in het ziekenhuis dus prio lag elders.) Afspraak werd gemaakt om dinsdag 26/03 langs te komen. Er werd een kabel vervangen en nieuwe koppeling geplaatst want dit bleek door de initië´le installateur niet goed gedaan. Ook werd een nieuwe modem geplaatst maar niet geactiveerd waardoor we helemaal geen internet meer hadden. De activatie zou door externe firma gebeuren binnen 3 werkdagen. Vrijdag 29/03 opnieuw telefonisch contact genomen want niemand gehoord of gezien en nog steeds geen internet. Ons dossier zou hoogste prioriteit krijgen en ten laatste zaterdag opgelost zijn. 30/03 avond opnieuw contact want nog steeds geen internet. Owv Paasmaandag zou het pas dinsdag worden bekeken. Maar wel met hoogste prio dus we zouden bij eerste dossiers moeten zijn die behandeld worden. Dinsdagmiddag 02/04 contact genomen want ´nog steeds geen nieuws en geen internet. Dossier staat geëscaleerd sinds vrijdag/zaterdag en had binnen 24u moeten opgenomen zijn. Is niet gebeurd maar daar liggen medewerkers duidelijk niet wakker van. Zelfde avond opnieuw contact genomen maar mededeling dat betrokken activatie dienst gesloten is dus dat ik morgen moet terugbellen. Geduld is bij deze op en heb het gevoel dat niemand dit echt vastpakt vandaar klacht via deze weg.