Terug

Geen internet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Scarlet

08/08/2023

Beste, ik zit nu al zes dagen zonder internet. Reeds tweemaal gebeld en een email gestuurd. Jullie zouden dit heel snel oplossen maar na zes dagen is mijn geduld toch wel op nu.Gelieve heel dringend actie te ondernemen. Stuur een technieker ter plaatse ipv het te proberen oplossen via de telefoon.Een heel ontevreden klant.

Berichten (2)

Scarlet

Naar: D. V.

11/08/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01850764-04 met als Scarlet referentie 16393166 in behandeling genomen.Het feit dat de lijn traag is is locatie gebonden. Ook bevindt uw adres op ruime afstand van de centrale (1,3KM). Wij raden u aan om de verbinding met kabel te testen ipv de wifi.Aarzel niet om ons op de hoogte te brengen van het resultaat.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Valerie D.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel

Scarlet

Naar: D. V.

11/08/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01850764-04 met als Scarlet referentie 16393166 in behandeling genomen.Het feit dat de lijn traag is is locatie gebonden. Ook bevindt uw adres op ruime afstand van de centrale (1,3KM). Wij raden u aan om de verbinding met kabel te testen ipv de wifi.Aarzel niet om ons op de hoogte te brengen van het resultaat.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Valerie D.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform