Terug

geen internet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. M.

Naar: Proximus

08/06/2023

BesteWe hebben reeds van maandag 5 juni geen internet meer. Elke keer worden we door proximus rustig gehouden dat het probleem de dag erna zou opgelost worden, tot vandaag krijgen we de melding dat het probleem pas zou opgelost worden op maandag 12 juni. Dit probleem is bij de buren ook en dit reeds vanaf 30 mei. Dus het grootste probleem is dat de kinderen starten met hun examens en ze hebben geen internet. Als we hiervan iets zeggen kunnen ze niet antwoorden en zo blijven ze ons aan het lijntje houden.Ik wou vragen of we hier verdere stappen kunne mee zetten en zo ja welke?Met vriendelijke groetenGunther MatthysPastorijstraat 7A9500 Geraardsbergen0479370169

Berichten (1)

Proximus

Naar: G. M.

12/06/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik, dat u ook een dossier heeft geopend via de ombudsdienst voor Telecommunicatie.U zal dan ook de antwoordelementen via dat kanaal ontvangen.Hierbij sluit ik dan ook het Testaankoop dossier af.Met vriendelijke groeten,Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-06-08-15.39.57.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192998526513]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192998526513]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform