Terug

Geen internet voor huisartsenpraktijk sinds 3 weken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. G.

Naar: Proximus

05/12/2023

Beste,Ik ben huisarts in de huisartsenpraktijk. Wij hebben na onze verbouwingen nog steeds geen internet. Dit is echter nodig voor onze telefonie en computerprogramma's. Zonder internet kunnen wij niet functioneren. Er zijn reeds 4 afspraken geweest met techniekers. Deze waren telkens niet de juiste of ze waren niet gekomen. Nu krijgen wij pas een afspraak voor 19/12. En ik twijfel ten zeerste dat dit de juiste technieker zal zijn. Ik heb al uren aan de lijn gehangen met het callcenter zonder dat er een oplossing komt.Wij moeten nu werken via internet van onze bovenbuur. Deze moeten wij dus vergoeden. ondertussen blijft natuurlijk proximus gewoon facturen sturen voor internet dat er niet is. Het probleem is dat er een lasser moet komen om de aansluiting van fibernet te lassen voor heel het appartementsgebouw. Een gewone lasser kon dit niet volgens onze 2de technieker(dit was zo een gewone lasser).Wat willen wij:-Als eerste een oplossing, wij willen dat iemand overlegt met de techniekers die geweest zijn en ons contacteert dat ze weten wat het probleem is en dat ze de JUISTE technieker sturen. -Wij willen dat deze technieker snel komt en niet 19/12 want als er dan een probleem is is het kerstvakantie en zal er ook niemand komen. -Wij willen dat de kosten die gemaakt zijn door onze bovenbuur om ons van internet te voorzien gecompenseerd worden door proximus. Graag horen wij snel wat proximus kan doen om ons probleem op te lossen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform