Beste Proximus,Check het alsjeblieft even na. Is nu de 2de keer dat jullie met de kabels in de straat spelen, waardoor dat wij voor een dag zonder internet hebben gezeten. Ik zou het oké vinden als de fout meteen rechtgetrokken kan worden, maar 2 keer heb ik een hele dag moeten wachten voor een oplossing. Je moet weten dat er mensen die vanuit thuis werken. Gisteren werd er een 2 shiften van 2 mensen onderbroken omdat er geen internet was. Ik ben het kotsbeu dat dit nu vaker voorkomt, want het is niet de bedoeling dat jullie mijn internet uitzetten als er bij de buren wordt gewerkt. Ik verwacht na een 2de keer een serieuze compensatie, want jullie zijn mij nu aan het testen. Dit probleem kost mij ook veel geld, want er wordt vanuit thuis gewerkt. Jullie betalen mijn loon niet, maar ik betaal wel veel geld om gebruik te kunnen maken van jullie service. Dus ik verwacht een goeie service, zonder onderbrekingen en de nodige snelle support mocht er iets voorvallen. Komen jullie niet met een gepaste compensatie af? Dan ga ik verdere stappen ondernemen via mijn advocaat, en sleep ik jullie voor de rechter. Is niet de eerste keer dit!!Ik kijk uit naar de feedback!