Terug

Geen internet voor een dag - 2DE KEER

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. A.

Naar: Proximus

21/03/2024

Beste Proximus,Check het alsjeblieft even na. Is nu de 2de keer dat jullie met de kabels in de straat spelen, waardoor dat wij voor een dag zonder internet hebben gezeten. Ik zou het oké vinden als de fout meteen rechtgetrokken kan worden, maar 2 keer heb ik een hele dag moeten wachten voor een oplossing. Je moet weten dat er mensen die vanuit thuis werken. Gisteren werd er een 2 shiften van 2 mensen onderbroken omdat er geen internet was. Ik ben het kotsbeu dat dit nu vaker voorkomt, want het is niet de bedoeling dat jullie mijn internet uitzetten als er bij de buren wordt gewerkt. Ik verwacht na een 2de keer een serieuze compensatie, want jullie zijn mij nu aan het testen. Dit probleem kost mij ook veel geld, want er wordt vanuit thuis gewerkt. Jullie betalen mijn loon niet, maar ik betaal wel veel geld om gebruik te kunnen maken van jullie service. Dus ik verwacht een goeie service, zonder onderbrekingen en de nodige snelle support mocht er iets voorvallen. Komen jullie niet met een gepaste compensatie af? Dan ga ik verdere stappen ondernemen via mijn advocaat, en sleep ik jullie voor de rechter. Is niet de eerste keer dit!!Ik kijk uit naar de feedback!

Berichten (6)

Proximus

Naar: A. A.

21/03/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Abdou Abeir in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van zijn klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-03-21-09.07.01.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006953841] Ref. [THREAD_ID:1921006953841]

A. A.

Naar: Proximus

27/03/2024

Ik heb nog niks vernomen. Graag ontvang ik een terugkoppeling, anders ga ik verder stappen ondernemen. Ik beschik over genoeg bewijs dat jullie onbekwaam zijn wat dat betreft. 2 keer in een jaar tijd hetzelfde probleem.

Proximus

Naar: A. A.

27/03/2024

Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficint mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is genstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:1921007097888]

A. A.

Naar: Proximus

27/03/2024

Graag zou ik nog bewijs willen van de creditering op de eerstvolgende factuur

Proximus

Naar: A. A.

27/03/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestigen we dat de klant ABEIR ABDOUverder werd geholpen door onze diensten.Met vriendelijke groeten,Het Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-03-27-09.30.08.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921007108079] Ref. [THREAD_ID:1921007108079]

Proximus

Naar: A. A.

03/04/2024

Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via de voice mail vanzijn GSM.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficint mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is genstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:1921007213230]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform