Geachte mevrouw/heer,
Ik ben klant bij uw onderneming met referentie [612990235].
Op 17/06/24 werden mijn diensten internet en tv onderbroken gedurende 1 dag, doordat bij werken van fiberklaar de kabel beschadigd was. Deze werd dezelfde dag hersteld.
2 dagen later wer de kabel echter opnieuw beschadigd tijdens de werken. Deze keer heeft de technieker vastgesteld dat er een lasser nodig was om het probleem op te lossen en deze waren niet direct beschikbaar, waardoor het probleem pas opgelost werd op 26/06/24. Bij deze werken wer er een nieuwe kabel gelegd tussen de kast en de straat. de nieuwe kabel werd echter niet in de grond maar op het voetpad en verschillende inritten gelegd.
In het begin leek ons dit in orde, echter viel het internet na verloop van tijd weer regelmatig weg tot zover dat we nu sinds enkele dagen terug amper toegang hebben tot intenet en TV. Vermoedelijk door de wagens die met regelmaat over de onbeschermde kabel rijden.
Vandaag is de technieker opnieuw langsgeweest en heeft hij vastgesteld dat er opnieuw een lasser moet langskomen, wat opnieuw meer dan een week wachten is zonder dienstverlening?
Hierdoor zullen wij al meer dan een maand geen dienstverlening ontvangen, welke wel nog steeds gefactureerd wordt. Ik heb na het oplossen van de eerste problemen ook de klantendienst gecontacteerd voor een compensatie, welke ook niet doorgevoerd werd op onze recentste factuur.
Daarnaast heb ik ook een extra GSM-nummer moeten toevoegen aan mijn abonnement zodat we toegang zouden hebben tot 4G.
Daarom verzoek ik u onverwijld om zo snel mogelijk de betrokken diensten opnieuw te herstellen. Ik verzoek tevens een schadevergoeding voor de tijd dat er geen toegang was tot de diensten en een extra vergoeding voor het ongemak, overeenkomstig met de algemene voorwaarden en de geldende regelgeving.
Met vriendelijke groet,