Terug

Geen internet & TV

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

J. D.

Naar: Proximus

12/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben klant bij uw onderneming met referentie [612990235]. Op 17/06/24 werden mijn diensten internet en tv onderbroken gedurende 1 dag, doordat bij werken van fiberklaar de kabel beschadigd was. Deze werd dezelfde dag hersteld. 2 dagen later wer de kabel echter opnieuw beschadigd tijdens de werken. Deze keer heeft de technieker vastgesteld dat er een lasser nodig was om het probleem op te lossen en deze waren niet direct beschikbaar, waardoor het probleem pas opgelost werd op 26/06/24. Bij deze werken wer er een nieuwe kabel gelegd tussen de kast en de straat. de nieuwe kabel werd echter niet in de grond maar op het voetpad en verschillende inritten gelegd. In het begin leek ons dit in orde, echter viel het internet na verloop van tijd weer regelmatig weg tot zover dat we nu sinds enkele dagen terug amper toegang hebben tot intenet en TV. Vermoedelijk door de wagens die met regelmaat over de onbeschermde kabel rijden. Vandaag is de technieker opnieuw langsgeweest en heeft hij vastgesteld dat er opnieuw een lasser moet langskomen, wat opnieuw meer dan een week wachten is zonder dienstverlening? Hierdoor zullen wij al meer dan een maand geen dienstverlening ontvangen, welke wel nog steeds gefactureerd wordt. Ik heb na het oplossen van de eerste problemen ook de klantendienst gecontacteerd voor een compensatie, welke ook niet doorgevoerd werd op onze recentste factuur. Daarnaast heb ik ook een extra GSM-nummer moeten toevoegen aan mijn abonnement zodat we toegang zouden hebben tot 4G. Daarom verzoek ik u onverwijld om zo snel mogelijk de betrokken diensten opnieuw te herstellen. Ik verzoek tevens een schadevergoeding voor de tijd dat er geen toegang was tot de diensten en een extra vergoeding voor het ongemak, overeenkomstig met de algemene voorwaarden en de geldende regelgeving. Met vriendelijke groet,

Berichten (2)

Proximus

Naar: J. D.

22/07/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer De Strijker in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk op telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamConnect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-07-12-16.30.18.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921010222447]

J. D.

Naar: Proximus

09/08/2024

Beste, Tijdens de afhandeling van onze klacht is ons een korting beloofd van 10€ per maand gedurende 12 maanden, dus 120€ in totaal. OP de eerste factuur die ik nu ontvang is deze korting echter niet aanwezig. Kan u dit een nakijken? Alvast bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform