Op 10/02 heb ik een modemswap gedaan bij de telenet winkel. Er werd gezegd dat wij hem maar moesten aansluiten en al onze data zou worden overgenomen. Dit gebeurde niet. Had dan met klanten dienst gebeld en hun zeiden dat er een probleem was dat de nieuwe mac adressen van de nieuwe modem onbekend was. Dit was een probleem dat hun zelf niet konden oplossen en het werd door verstuurd naar achterliggende dienst. Ging maar 48h duren. Na 48h niks opgelost. Weer gebelt en ze gingen een prio mail sturen en alles zou maar max 5 werkdagen duren met de 2 werkdagen al gepasseerd. Na 5 werkdagen nog steeds geen oplossing. Ik bel terug en de wachtijden zijn meer dan een half uur. Krijg je weer iemand aan de lijn en moet je weer alles uitleggen om uiteindelijk weer hetzelfde te horen dat na overleg met een overste dat ze een prio mail gaan sturen. Max 48h niet langer mag het duren. Na 48h niks opgelost. Ik bel nogmaals en krijg je weer hetzelde te horen. Ik vraag om de overste te kunne spreken en blijlbaar is dat niet mogelijk. Dit alles klinkt mij heel verdacht en klinkt of zo kns gewoon aan het lijntje willen houden. Ondertussen zijn we 22/02 nog steeds geen woord van telenet en nog steeds geen internet. Zonder internet hebben wij geen tv, internet toegang, ik heb 6 kinderen en die kunnen niet aan hun huiswerk welke allemaal online is. Mijn oudste zoon zit in het middelbaar en kan niet aan zijn projecten waarbij hij problemen krijgt op school. Heel dit gedoe is een schande en dat dit in deze tijd mogelijk is begrijp ik niet. Ik hoop via deze weg snel aan een oplossing te geraken.