Terug

Geen internet op het bedrijf

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: Proximus

13/10/2023

BesteIk ben klant van proximus.Door aanhoudende problemen ben ik met telefonie overgestapt op 25 10.Nu heeft men zonder aangeven het internet sinds afgelopen dinsdag gewoon afgesloten.Dit zonder enige communicatie. Dit is toch contractbreuk.We betalen netjes de factuur . Na 10 telefoons en beloftes zegt men nu doodleuk er komt volgende week een technieker .Dit voor een winkel met dagelijks 100 klanten die geen bcc kunnen betalen en alles werkt in de cloud. Dit is onaanvaardbaar en broodroof

Berichten (3)

Proximus

Naar: J. M.

24/10/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Wij hebben de klant niet kunnen bereiken, wegens ontbrekende contactgegevens. Klant had bij ons een pack telefoon en internet, wij hebben niet van de klant zelf een opzeg doorgekregen, maar wel van een andere operator. Zodra er een opzeg aangevraagd wordt van een product, wordt automatisch alles opgezegd. klant had hiervoor 1st naar ons moeten bellen om pack te splitsen.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-13-08.45.10.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002497038]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002497038]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

J. M.

Naar: Proximus

10/11/2023

Beste Dit is niet gecommuniceerd naar ons. En jullie verhaal klopt niet. Waarom dan 1 week na de omschakeling van telefonie. Het internet afsluiten terwijl alles correct werkten na omschakeling van telefonie.Internet moest niet omgeschakeld worden en nu hebben we zelfs extra kosten moeten betalen om het internet terug in orde te zetten. We hebben nooit de omsc

Proximus

Naar: J. M.

22/11/2023

Beste,Zoals eerder meegegeven werd door een andere operator op 20/09 gevraagd om de vaste lijn over te nemen, daar het internet een deel van uw pack was, werd dit automatisch mee opgezegd op 11/10. De andere operator is degene die u hierop had moeten wijzen.Op 11/10 hebt u met ons contact opgenomen en op 6/10 werd uw internet terug aangesloten.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-11-10-20.01.12.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921003392854]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921003392854]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform