Terug

Geen internet, nul opvolging, niet nakomen van afspraken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: Proximus

16/09/2023

Sinds donderdagochtend 14 september hebben we geen internet thuis. Proximus direct gebeld, een technieker gepland voor dezelfde dag tot 17 uur. Helaas komt niemand opdagen. Zelfde avond nog eens gebeld, vrijdagochtend 15 september weer gebeld: helpdesk medewerker geeft aan dat we worden teruggebeld door de fiber dienst. Niemand belt terug, zelf om 12.30 uur gebeld, afspraak gepland voor technieker dezelfde dag tot 17 uur. Weer komt niemand opdagen. Zaterdag 16 september: nog steeds geen internet. Weer gebeld: er wordt gezegd dat een ticket is ingediend en dat de reparatie nog tot uiterlijk woensdag kan duren… Onwerkbare situatie: niet alleen komt Proximus haar afspraken niet na en zijn we voor niets twee dagen thuis moeten blijven, we hebben het internet ook nodig voor onze dagelijkse taken, inclusief regelmatig thuiswerk.

Berichten (4)

Proximus

Naar: B. B.

22/09/2023

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig dat ik de klacht van mevrouw Birgit Bertram in behandeling heb genomen.Wij zullen de klant zo spoedig mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-16-20.59.11.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001540616]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001540616]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: B. B.

22/09/2023

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig dat ik de klacht van mevrouw Birgit Bertram in behandeling heb genomen.Wij zullen de klant zo spoedig mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-16-20.59.11.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001540630]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001540630]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: B. B.

25/09/2023

Geachte heer,mevrouwKlant Birgit Bertram is door onze diensten van Proximus verder geholpen.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-16-20.59.11.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001581996]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001581996]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: B. B.

26/09/2023

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant vandaag werd gecontacteerd op de gsm en een compensatie werd gegeven.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-16-20.59.11.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001635092]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001635092]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform