Terug

geen internet meer

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

T. D.

Naar: Telenet

17/06/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik ben de houder van het contract voor [telefoon/internetlijn/televisieabonnement] met [KLANTENNUMMER]. Sinds [DATUM] zijn er enkele problemen waardoor ik geen gebruik meer kan maken van de dienst: met name [ONTDEK HET PROBLEEM]. Ik heb het probleem al gemeld op [DATUM] via [telefoon/e-mail/online-formulier] zonder enig positief resultaat. Ik verzoek om de definitieve oplossing van het probleem en de levering van de dienst op een niveau dat in overeenstemming is met de contractuele normen. Ik verzoek ook om erkenning van een schadevergoeding van [€] te betalen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet

Berichten (4)

Telenet

Naar: T. D.

18/06/2025

Beste, We merkten op dat we uw klacht ook ontvingen via de Ombudsdienst voor Telecommunicatie. Hierbij willen we u informeren dat we uw dossier verder via dit kanaal opvolgen. Met vriendelijk groeten, Jurgen Telenet Value Center

T. D.

Naar: Telenet

18/06/2025

geachte, vermits rechtstreekse communicatie met Telenet tot op heden geen resultaten heeft opgeleverd, wens ik beide kanalen open te houden. ik sluit onze klacht via Test-Aankoop momenteel dan ook niet af. bijgevoegd zend ik ook de raming van de voorlopige schade tem 19/06/2025. ik verneem graag welk standpunt Telenet zal innemen, alvorens verdere juridische acties te ondernemen. met voorbehoud van al onze rechten en zonder enige nadelige erkentenis Met vriendelijke groeten, Tom De Vos OCB vzw

T. D.

Naar: Telenet

20/06/2025

de klacht werd verder behandeld via de ombudsdienst telecom. een compensatie van 6maand abonnementskost werd voorgesteld. uiteraard slechts een fractie van de werkelijk geleden schade. in ieder geval dank dat Telenet zijn fouten erkent, hopelijk wordt er ook effectief iets aan gedaan in de toekomst. mvg, Tom De Vos OCB vzw

Telenet

Naar: T. D.

23/06/2025

Beste, Zoals aangegeven door de klant verloopt de verdere verwerking van dit dossier via de ombudsdienst. Met vriendelijke groet, Telenet Confidential - Limited Confidential - Limited


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform