Terug

Geen internet meer na mislukte transfer

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

Y. P.

Naar: Orange

07/03/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik ben de houder van het contract voor internet met 1.68 22 542. Sinds 19 februari zijn er enkele problemen waardoor ik geen gebruik meer kan maken van de dienst: met name internet. Ik heb het probleem al gemeld op 21 februari en daarna via meerdere telefoongesprekken zonder enig positief resultaat. Ik verzoek om de definitieve oplossing van het probleem en de levering van de dienst op een niveau dat in overeenstemming is met de contractuele normen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform