Terug

Geen internet, geen tv, geen telefoon

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. L.

Naar: Telenet

09/02/2023

Beste, vorige dinsdag andere modem moeten installeren na bezoek aan telenet winkel. Sindsdien hebben we niks meer. Ettelijke telefoons naar 0800 66666 van minimaal 30 minuten elk leveren niks op, behalve dat we horen dat er een technisch probleem is bij hen voor de overzetting. Al 3 dagen niks meer dus. Geen internet, tv of telefoon. 2 hogeschoolstudenten thuis, en ik moet ook telewerken. Onaanvaardbare situatie dus.

Berichten (1)

C. L.

Naar: Telenet

15/02/2023

Bijzonder triest, dat is de enige omschrijving dat ik hieraan kan geven. Intussen zijn we 15/2, dus 8 dagen na de start van de miserie en een hele rij telefoons later. Oplossing ? NEE - dat ze een probleem hebben : JA. Telenet heeft gebeld, omwille van mijn klacht via Testaankoop, ja - tijdens de werkuren, waarbij ik niet kon opnemen. Men laat dan een bericht achter dat men zou terugbellen- dat is niet gebeurd. En om zelf terug te bellen : ja, doe maar, het nummer is 015/666666- of, we zijn weer weg voor een half uur, en gegarandeerd zonder oplossing. Ik raad iedereen aan om op de website van Telenet onderaan eens te kiezen voor "klachten" en dan op de knop "Mail ons" te drukken : dan kom je te weten dat ze via mail niet bereikbaar zijn. Je kan gerust een BRIEF schrijven (dat heb ik ook al aan de telefoon gehoord) - een TELECOMMUNICATIEbedrijf raadt aan om een BRIEF te schrijven ??? Intriest, dat is het.Maar intussen heb ik nog steeds geen enkele oplossing voor ons probleem : geen TV, geen internet, geen vaste lijn.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform