Bijzonder triest, dat is de enige omschrijving dat ik hieraan kan geven. Intussen zijn we 15/2, dus 8 dagen na de start van de miserie en een hele rij telefoons later. Oplossing ? NEE - dat ze een probleem hebben : JA. Telenet heeft gebeld, omwille van mijn klacht via Testaankoop, ja - tijdens de werkuren, waarbij ik niet kon opnemen. Men laat dan een bericht achter dat men zou terugbellen- dat is niet gebeurd. En om zelf terug te bellen : ja, doe maar, het nummer is 015/666666- of, we zijn weer weg voor een half uur, en gegarandeerd zonder oplossing. Ik raad iedereen aan om op de website van Telenet onderaan eens te kiezen voor "klachten" en dan op de knop "Mail ons" te drukken : dan kom je te weten dat ze via mail niet bereikbaar zijn. Je kan gerust een BRIEF schrijven (dat heb ik ook al aan de telefoon gehoord) - een TELECOMMUNICATIEbedrijf raadt aan om een BRIEF te schrijven ??? Intriest, dat is het.Maar intussen heb ik nog steeds geen enkele oplossing voor ons probleem : geen TV, geen internet, geen vaste lijn.