Bij de aangifte van mijn verhuis in het verkooppunt in Lier (op maandag 17 juli 2023) is het nodige fout gelopen. Ik kreeg een nieuwe modem en digibox mee, die ik zelf kon aansluiten door de 'self starter'. Echter, beiden werken niet. Ik heb meteen via WhatsApp contact opgenomen met Telenet. Communicatie verloopt traag en ze steken alles op hun ‘achterliggende dienst’, die dit ‘zo snel mogelijk’ zal oplossen. “Hey Timo, je dossier is helaas nog steeds in behandeling. De achterliggende dienst doet er alles voor om het zo snel mogelijk op te lossen! Door de drukte duren de wachttijden wat langer. Onze excuses hiervoor! Wanneer het in orde is, krijg je een bericht. Yaren”Volgens wat ik begrepen heb is mijn nieuwe modem niet gekoppeld aan mijn klantennummer (en krijgen ze dit maar niet in orde). In de winkel konden ze dit blijkbaar ook niet oplossen.Ondertussen heb ik al ruim een week geen vast internet en tv, en geen enkel zicht op wanneer dit in orde komt. Ik moet me behelpen met mobiele data van Proximus, maar die is ook niet oneindig.Ik verwacht mijn internet en tv in orde op mijn nieuwe adres + compensatie.