Terug

Geen inschrijving documenten ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. U.

Naar: VAVATO - Belgium

23/11/2022

aan: VAVATO - Belgium14/11/2022Beste, ik kocht via een online veiling een Vespa 125 via nr. 6655.1 op datum 24/6/2022 bij Vavato.Op de veiling advertentie stond documenten besteld in Italië en in behandeling samen met foto van aanvraag bij Piago (Fabrikant Vespa). De opgevraagde documenten zijn het origineel certificaat en Technische fiche die ik nodig heb voor Vespa te kunnen inschrijven.Toen ik Vespa afhaalde werd er mij gezegd dat documenten zouden worden opgestuurd omdat deze nog niet waren toegekomen.Ik heb verschillende keren contact gehad met medewerkers van Vavato en er werd mij opnieuw de link voor aanvraag documenten bezorgd die ik moest doorsturen zodat deze documenten rechtstreek naar mijn adres zouden worden gestuurd.Ik heb deze ondertussen tot drie keer aangemaakt en doorgestuurd maar ik heb nooit enige reactie gehad van Piaggio, zelfs geen bevestigingsmail.Ik heb reeds Vavato hierover een aangetekend schrijven gestuurd op 14/9/2022 echter kreeg ik deze aangetekende brief terug met als vermelding niet afgehaaldOok heb ik de verkoper van de Vespa (via Vavato) gecontacteerd die vertelde dat Vavato de advertentie van de veiling verkeerd heeft opgesteld en daarmee de fout bij Vavato legt. Volgens mij klopt er dan ook iets niet met chassisnummer welke op het ingevulde aanvraag document bij de advertentie werd gepubliceerd is verschillend van chassisnummer verkochte Vespa.Als jullie reactie op mijn vorige klacht stuurde jullie mij een nieuwe link van Piaggio naar mijn persoonlijke mail voor nieuwe inschrijving van deze Vespa, maar ik kan deze aanvraag nog altijd niet doorsturen omdat de vorige aanvraag volgens deze link niet werd afgewerkt (staat vermeld in het Italiaans als tekst bij het doorsturen van deze nieuwe aanvraag documenten) Ik kan dus geen documenten aanvragen !!!!!!Ik wil nu een oplossing bekomen en wil ook gecontacteerd worden door jullie firma. Mijn geduld is bijna op.

Berichten (2)

VAVATO - Belgium

Naar: B. U.

23/11/2022

Beste klant, Bedankt voor je e-mail. We hebben deze in goede orde ontvangen. We doen er alles aan om je zo snel mogelijk een reactie te geven. Op onze website is veel informatie te vinden op de Contact vragen pagina. Misschien staat jouw vraag en antwoord er ook bij. _______________ Dear customer, Thank you for your e-mail. We have received it in good order. We will do everything we can to respond to you as quickly as possible. There is a lot of information on our Contacts Questions page. Maybe your question and answer is there too. _______________ Cher client, Nous avons bien réceptionné votre mail. Nous mettons tout en Å“uvre pour vous répondre dans les meilleurs délais. Sur notre site Web, vous trouverez de nombreuses informations sur la page Contact et questions. Votre question et votre réponse peuvent également etre incluses. On Wed, Nov 23, 2022 at 03:05 PM, "klachtenbox@test-aankoop.be"

VAVATO - Belgium

Naar: B. U.

23/11/2022

Beste, Deze klacht is momenteel in behandeling bij de dossierbeheerder. We koppelen spoedig terug. Met vriendelijke groeten, On Wed, Nov 23, 2022 at 03:05 PM, "Operator"


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform